torsdag 3 januari 2013

Tjohoo!

Vad skönt det känns! Har precis skrivit klart och skickat iväg det förb&%#/=# PM:et som är förarbetet till vår C-uppsats... Det känns rätt ok just nu, det är ju bara att hoppas att våra opponenter tycker det är ok också! Det vet man ju aldrig... Sen hoppas jag också på en vettig handledare! Jag vet ju vem jag inte vill ha om man säger så... ;-) Så nu är det nere i 3 (!) inlämningsuppgifter kvar!! :-O

Beställde resor till Luleå igår kväll. Blev ingen billig historia. Usch, det är verkligen jättejobbigt just nu... Efter jul och nyår ska man åka uppåt, och jag tänkte aldrig på att beställa billigare biljetter redan förut... Jaja, det får väl bli så, finns inte mycket att välja på. Ytterligare en anledning till att jag längtar till skolan tar slut!! Denna gång blir det i alla fall natt-tåg till Luleå och jag flyger hem! Ibland är det rätt najs att åka tåg, jag hinner läsa, kolla film i datorn... Beräknad resetid på tåget? Ja, sisådär en 13,5 timmar... Tur jag har sovkupé. Nu ska jag ta och äta nåt, känner hur det river i magen. Har nog ett granatäpple i kylen tror jag?!? Å kaffe till det. Japp. Så får det bli. Vi ses!

Tjingan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar