måndag 7 januari 2013

Lite av varje

Jaha, idag blev det faktiskt plugg, ytterligare en inlämning färdig... check! Sen på ytterligare en uppgift, men den hann aldrig bli riktigt klar idag, hoppas på att vi lyckas i morgon. Runt lunch idag var jag iväg och lekte nåldyna... Inte så illa som det låter - jag har ju en sjujäklars migrän titt som tätt, och nu provar jag på akupunktur mot detta fanstyg. Detta var gång nr 3 i ordningen. Men jag känner mig som ett litet (stort) piggsvin där jag ligger med nålar här o var... ;-)
Träffat Frankenstein's monster, någon??


Maten ikväll blev så jääääkla god! Gjorde en dragonkyckling med citronbräserad potatis till, Viktväktar-style! Alla i familjen gillade det - utom Putte förstås, "kyckling är ju kattmat..." Glömde ta kort på maten, eller rättare sagt, jag hann inte. Alla var så fruktansvärt hungriga idag, vet inte hur det kommer sig riktigt. Efter maten tog jag däremot lite efterrätt, en god kopp latte med skummad mjölk, det är grejor det! Smaskens! 



Så kom jag på att jag glömt visa upp min senaste kreation, gjorde mig en liten nyårsstass juh! Nu är det ju så att idag är jag inte piffad och fixad i vare sig hår, eller har satt på mig ett ansikte, så därför ligger klänningen så fint på golvet idag. Blev mycket nöjd med resultatet, det är en klänning som funkar i alla väder, både sommar som vinter. I skrivandets stund funderar jag vidare på vad nästa projekt ska bli... See ya! 





1 kommentar: