fredag 25 januari 2013

Fredagspyssel

Precis som vanligt - nästan - så har jag sytt denna fredagkväll... Tycker ju det är så himla kul, dessutom hade jag fått en beställning från min bror som ville ha en speciell neccessär med döskallar på förstås... Så systeryster hon syr hon, lyckades ganska bra måste hon säga! Är nöjd, även fast Emma påpekade att döskallen kanske är uppochner... Haha, det skiter jag högaktningsfullt i! Han får väl lägga nessen ner så blir den inte uppochner, HA! Så det så... Det enda jag inte lyckats riktigt med, det är hur den ska sitta ihop när den är ihoprullad.. Får klura lite till, han ville ha den på torsdag så jag hinner nog inte klura mer just nu..

Men just ja! Ni kanske vill se resultatet?? Här är ett collage på "underverket"... ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar