tisdag 22 januari 2013

Kallt och varmt

ÅÅÅhhh! Idag var det sådär kallt igen! Det var ju faktiskt riktigt skönt i helgen när det "bara" var nån minusgrad... Börjar tröttna på att klä på mig 17 lager kläder flera gånger om dagen för att gå ut och gå med vovven... Tycker verkligen inte om att frysa, speciellt när vi inte har speciellt varmt inomhus heller, sitter med tjocktofflor och fleece-poncho framför datorn när jag pluggar, och trots att jag sitter och skriver hela tiden fryser jag om händer och fingrar. Måste nog sy ihop ett par pulsvärmare så kanske det blir något bättre.

Ronja och jag vid poolkanten på hotellet

Ute på båtutflykt

Höga hopp!

Glittrande blå vatten, klarblå himmel, sisådär 48°...

Tjejerna pratar om en längtan utomlands, vi som ändå varit iväg under 2012, men nu vill dom åka tillsammans båda två, helst till Turkiet och gärna dit vi var med dansen i somras. Skulle inte ha nåt emot det jag heller om jag ska vara ärlig - och det ska man ju! ;-)

För övrigt idag har jag haft föreläsning, varit på akupunktur, som förresten verkar som det hjälper - har inte haft mer än ett migränanfall sedan jag började behandlingen! Härligt!! Promenerat som vanligt. Har varit ganska lugnt med andra ord, tyvärr får jag itne sitta still i kväll heller, måste på medlemsmöte på dansen. Alltid nåt viktigt man måste prata om!

Tjingeling och fortsätt dröm varmt! ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar