fredag 4 januari 2013

Läsa, läsa, läsa...

Tycker jag läser och skriver och pluggar hela dagarna, ändå känns det som om jag inte kommer någonvart alls! Är det inte konstigt? Nu tänker jag i alla fall göra kväll, orkar inte mera just nu. Tar nya tag i morgon, detta får bli en plugghelg även om jag normalt inte vill sitta på helgerna. Men ibland måste man. Måste hinna klart, är ju bara 2 veckor kvar på denna kursen nu!! Hjälp! Sen börjar min allra sista termin på högskolan... 3 år snart till ända!

Nu ska jag gå och leta efter min lilla kamera, vet jag hade den med mig till Luleå sist jag var där, men sen vet jag inte var jag lade den?!? Mitt minne är inte vad det borde vara, kanske liite för mycket att tänka på??

Värdelöst info: min rumpa gör ont efter att ha suttit på en köksstol hela dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar