onsdag 23 januari 2013

Pluggdag

Har suttit hela dagen vid datorn och skrivit och reviderat vårt PM. Börjar kännas helt ok tror jag, men varje gång jag öppnar det hittar jag nåt nytt syftningsfel, eller en mening som kanske låter bättre på något annat sätt... Just nu känns det som om vi aaaldrig kommer bli klara! Men vi har en tidsplan, och enligt den ska jag bli klar lagom till terminen är slut, faktiskt! Så det är väl bara att kämpa på...

Ikväll har jag varit på dansskolan och plockat kläder inför kommande uppvisningar, främst den årliga KAIF-föreställningen. I år ska det vara sagostund, så det ska plockas fram djur av alla slag, prinsar, prinsessor, bönder och häxor... Många skratt blir det, och mycket kliande i huvudet när vi funderar på hur vi ska lösa utseendet på vissa djur... En get. Hur gör man barnet till en get?!? Lover visa några bilder när jag kommer ihåg att fota lite... Det finns inte bara en klänning direkt...

Tills vidare kan jag bjuda på en bild från Friskis jubileumspass i söndags! I morgon blir det mera plugg. Ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar