måndag 14 januari 2013

Nästa uppehåll - Luleå

Precis framkommen till Luleå efter min13-timmars resa genom landet. Ser ju inte så mycket eftersom det är nattåget... Himla skönt och praktiskt faktiskt! Att bara ligga där och sova medan man bara åker och åker. Har till och med lyckats sova riktigt okej! Låg kvar i kupen till 9 imorse - bara för att jag kunde!! ;)

Gick sen till resturangvagnen för en kulinarisk SJ-macka... Satt och läste lite ur boken jag lånade av Emma; Hungerspelen del 2, Fatta eld. Ganska bra böcker fast det är ungdomsböcker... Men jag är väl inte så gammal i sinnet ännu, haha!!

Tittade ut genom fönstret då och då, det var så vackert när solen gick upp bakom grantopparna, alla vita träd belystes så där tjusigt man brukar se på finbilder, ni vet! Försökte ta bilder med mobilen genom fönstret men det går ju sådär... ;)

Nu sitter jag i vilket fall på vandrarhemmet, dags för en dusch och sen kryp i säng..  En lååång dag imorgon...!

Tjillevippen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar