onsdag 30 januari 2013

Råkade klicka fram...

...en jättesöt webbutik! Jag är en riktig nörd på webbutiker, älskar att klicka runt bland flärdfulla möbler, snygga kläder och drömlika smycken... Ett tag har jag tittat väldigt mycket på tyg och pysselshoppar eftersom jag försöker koppla av med att pyssla för min egen skull. Inredning ligger mig också varmt om hjärtat och jag längtar verkligen tills jag är klar i skolan så jag kan få börja jobba och förhoppningsvis (håll tummarna!) lyckas hitta ett jobb och får lite lön istället för CSN-pengar! Jag har redan en lååång lista på saker jag vill ha!

Då och då hittar jag andra små guldkorn, som har massor med roliga och fina saker. Som ni kanske märkt har jag en liten (?!?) crush på 50-talspryttlar. Söta pasteller, vippiga kjolar, runda former och sött, sött, sött!

En söt liten choklad-cupcake runt halsen kanske?
Fram emot sommaren önskar jag ju att jag får lite semester, med sol förstås! Jag längtar efter strandhäng, måsarnas skrin och vågskvalp. Kaffetermos, mugg med sandkorn i, solvarm macka och sallad... ÅÅÅååå - vad jag längtar!! Under tiden kan jag ju fantisera om mig själv i denna:

Fantastiskt söt med volangen på höften! :)

Vad shopen heter?!? Jo den heter beccadesign.se Surfa runt och dröm dig bort!

Psst!
Det finns jättesöta alla ♥ dag presenter också! Varför inte passa på att handla en liten present?? 

2 kommentarer:

  1. Den sidan vågar jag inte klicka mig in på......kan bli dyrt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Fönstershoppa" kan man alltid göra! ;-) Haha!

      Radera