fredag 25 januari 2013

Sjukling och teoretiska metoder

Min stackars liten. Tjejerna i klassen tog Gardasil-vaccin i onsdags, och efteråt fick dom så fruktansvärt ont i huvudet, även efter tre dagar! Så hon fick stanna hemma idag, ligger nu halvdäckad i soffan framför en film medan jag försöker plugga så gott jag kan. Tog en liten, liten paus just nu bara...

Stackars FiaLotta...
Vet ännu en som tycker det är jättemysigt när både matte och lill-matte är hemma...

Myser!

Själv ska jag snabbt försöka plöja igenom en massa böcker. Tyvärr fick jag inte tag på de jag ville läsa, som Kvale och Trost... Men vad gör man. Har inte så många dagar på oss att skriva klart metoden, men utan böcker så får vi spåna lite - om nu inte R hittar de böcker vi ska ha...

Spännande läsning.. eller inte...

Fortsätter läsa nu då, vi hörs sen... Om jag överlever. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar