torsdag 10 januari 2013

Långsam dag


Det här är verkligen en diva!! Ligger som en jag-vet-inte-vad på fotpallen och håller koll. Måste ju veta vad matte håller på med. Här har han koll över vardagsrummet och köksbordet där jag oftast sitter och pluggar, dessutom kan han höra om någon kommer utanför och har stenkoll på trappan så ingen kan smyga sig upp... ☻
Idag har det verkligen varit en långsam dag, det har inte hänt så mycket. Pluggat på förmiddagen, skrivit mitt CV och personligt brev för mina klasskamrater att läsa, tycker det är svårt att få till det... Sen var jag och lekte nåldyna igen, det gör ont, men jag inbillar mig i alla fall att det börjar göra verkan! Håller en tumme för det!
Pluggade lite till när jag kom hem, lagade korvstroganoff till familjen innan jag for till fam H. Nu sitter jag och ska planera morgondagen. Redan fredag. Veckan har ändå gått fort! Imorrn ska vi diskutera och se om vi kan ha några åsikter om våra opponenters PM. Det här ska bli spännande!! 

Tjing Tjong - medaljong! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar