lördag 5 januari 2013

Fyndat skor!

Var nere på stan en sväng idag, fick ju en massa presentkort när jag fyllde år, och jag behöver verkligen nya skor... (hrm..) Så just nu har skoaffären 50% på alla skor, det kan ju knappt bli bättre när man är på jakt, eller hur! Det var vinterskor jag var ute efter, har lånat Emmas Ugg's ett tag för att mina egna stövlar är helt hemska... Totalt nedslitna i hälen, ni vet sådär så det går sönder och dom hårda bitarna tittar fram. Får ju bara skavsår av dom - inte skönt!

Så först hittade jag dom här snyggingarna:


 Letade sen efter ett par varmare skor, som ändå är snygga, så plötsligt stod dom här på hyllan framför mig:


Allt som allt gick kalaset på 785 kronor - som hittat!! Jag är glad i alla fall! ;-) Nu kan jag kasta dom gamla trasiga eländiga dojjorna... Tjoflöjt!

1 kommentar:

  1. Sicket kap! Jättesnygga båda två, det är alltså nu man ska handla på rean......

    SvaraRadera