söndag 27 januari 2013

Nytränad!

Och trött som attan... Körde hårt idag! Med papper på golvet i mitten för att komma ihåg passet var det dubbelt tufft. Både för kropp och knopp! Plötsligt var jag ju tvungen att tänka också och det gör ju att man blir helt slut... Hahaha! Men det gick nog bra, själv känner jag ju av mina missar, men det är ju ingen annan som vet nåt, så det är bara att le och köra vidare!

Fick en smärre chock, eller ja, chock och chock, blev rätt bestört av hur folk beter sig ibland... När jag gick till Friskis idag så såg jag en bil på skolans parkering, där någon/några lyckats med konststycket att få upp en hel orange sandlåda på taket på bilen!!!  Ni vet sån där låda där man kan ta sand när det är halt! Dom är ju stora och tunga! Jag fattar bara inte vitsen med det hela?!? Varför måste man bete sig på det viset? Jag tycker verkligen synd om personen som äger bilen, hur ska dom lyckas få ner den lådan utan att repa sönder ännu mer?? Jä-la idioter säger jag bara.. Att folk inte kan se skillnad på rätt och fel! Suck! I vilket fall kunde ju inte jag göra nåt, vet inte vems bil det var, inte heller hur länge det har stått på det viset. Hoppas bara allt går så bra det kan.

I morgon är det dags att plugga vidare - C-uppsats, here I come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar