fredag 18 januari 2013

Massor av rörelseglädje!

Idag har jag träffat bästa Emelie för en lååång vintepromenad. Vovvarna med förstås, Dallas och Boris sprang som aldrig förr... Lila Flisan sussade i vagnen hela promenaden. Vi hann gå igenom föräldraledighet, jobb, kommande som gamla, relationer, eventuella flyttar, barn och vovvar. Hur länge vi var ute? Jo det blev sisådär 2,5 timme... ;-) Kallt men supernajs! Blev inga kort fast det var jättevackert där vi gick - det var helt enkelt för kallt att dra fram kameran och av med vantarna... Runt -11 tror jag de va när vi gick.

Hemkommen tände jag en brasa och kurade ihop mig under en filt med tredje delen i Hungerspelstriologin. Bra skit det där! Har svårt att lägga ifrån mig boken... Men de var jag tvungen till, skulle köra ett skivstångspass idag också, så det var bara att pallra mig iväg till Friskis. Väl där är det ju så kul! Men innan man tar sig iväg är det bara blä... Såhär efter passet kan jag lungt säga att jag definitivt kommer att få träningsvärk..!

Blev latmansmiddag idag, beställde från pizzan för hemkörning, jag tog en avokadorulle, avokadosallad inlindad i ett tunnbröd - supergott!

Nu tänker jag kura ihop mig i soffhörnet igen med min bok. Vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar