tisdag 26 februari 2013

Produktivt soffhäng?

Usch, jag skulle ju som plugga idag. Lyckades läsa två kapitel innan min magonda tog över. Började redan igår kväll och har haft ont hela natten. Det är nog inte magsjuka, bara ont liksom... Fruktansvärt nobbigt för det blir svårt att koncentrera sig på vad jag borde göra.

Men nåt jag lyckades med var att äntligen få tag i folk jag skickat studieförfrågan till och fick positiv respons. Kul! Nu börjar det hända nåt! Önskar bara jag fick fart i den andra kursen också...

Fick ett mail om att nästa kurs, vår sista VFU (VerksamhetsFörlagd Utbildning), snart är på gång. Kursintro på måndag! Nu är det nääära... :-)

Ska ta tag i min bok en stund till nu, var bara tvungen att leka med redigeringsprogrammet först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar