måndag 4 februari 2013

Börja om från början

Ibland skulle jag verkligen vilja börja om från början. Alltså jag menar med en del val man måste göra i livet. Inte så att jag egentligen ångrar de val jag gjort (inte alla i alla fall, haha!), utan mest för att det finns så många roliga val man kan göra idag. Dessa gymnasier som ger så mycket, dessa program som är så annorlunda mot då för läääänge sen när jag gjorde mina val! Jag tyckte Kungstensgymnasiet verkar kanon, speciellt när man har foto som intresse. Men å andra sidan verkar Kulturamas estetiska program riktigt bra det också! På hemmaplan startar det ny inriktning i estet, vilet säkert kommer bli bra, Fredrika Bremer har jag inte sett ännu, men dit ska vi på onsdag.

Fast vid närmare eftertanke är det kanske skönt att inte behöva göra dessa val än en gång, för hur skulle jag nånsin kunna prioritera??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar