lördag 9 februari 2013

Lek & stoj

Igår kväll var jag och Susanne på Tryffelfabriken här i stan, på en liten AW. Supermysigt att bara sitta och njuta av ett glas cider en stund och prata bort lite tid. Är alldeles för sällan jag tar mig tid och råd att göra nåt sånt över huvudtaget, så det var helt klart på tiden! Väl hemma igen var jag så trött efter veckans dåliga sömn så jag hoppade i säng relativt tidigt för att vara en fredagkväll, vid elvatiden ungefär. Sov halvbra, vaknade med migrän... Första gången sen i början på januari, så min akupunktur hjälper till viss del i alla fall! Tog medicin och somnade om på soffan. När jag vaknade igen var huvudvärken borta och jag kände sig som en människa igen! ☺

Igår kom jag och Susanne överens om att träffas idag för att vovvarna skulle få springa av sig lite, dom går ju i samma dagisgrupp (jo - jag har hunddagis, och nej, där finns ingen maxtaxa... Dyrt!). På dagis får dom inte leka så himla mycket för att inte alla andra hundar ska bli triggade så vi tänkte att dom skulle få härja fritt en stund. Så sagt och gjort, vi möttes på Rumba, där det finns en rätt stor inhägnad, där fick dom rejsa så myyycket dom ville!! Och gissa om dom sprang... ;)




Full fart i en halvtimme, sen var det dags att gå hem, tack Eztelle för en härlig lekstund! Nu är jag trött, säger Dallas... ;) Nu ligger han helt utslagen vid mina fötter, snarkandet är inte långt borta nu... 

4 kommentarer:

  1. Vilka mysiga hundbilder! Dom ser ut att haft en härlig stund!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så jäkla kul att se dom rasa av sig ordentligt! Fast nu haltar han, stackarn... Tror visst han har sträckt sig eller nåt. :-/

      Radera