torsdag 7 februari 2013

Bättre sent än aldrign

Tjääna!
Sorry för den stundtals dåliga uppdater ingen, har haft lite mycket att göra. Ligger efter i skolarbetet vilket känns lite jobbigt faktiskt. Men jag har bara mig själv att skylla, sove så förbenat dåligt på nätterna just nu att jag inte kan hålla mig vaken och koncentrera mig på det arbete jag faktiskt BORDE göra.. Kan vara att det är för mycket för mig just nu. Känner av examensstressen, helt klart! Skit samma, det fixar jag!!

Igår var jag med Emma på ytterligare Öppet hus, detta var nog det sista i ordningen, puh! Dethar blitt ett par stycken på kort tid. Igår åkte vi i alla fall i snömodd och eländesvöder till Haninge och Fredrika Bremergymnasiet. Emma var där med mormor och morfar på det förra öppethus de hade, då jag var i Luleå. Men jag ville också sehur det var för att kunna hjälpa till att se för- och nackdelar med alla skolorna. Det blir tufft för henne nu att välja skola...

Blev hungrig förstås, mat- och sovklockan ringde troget vid middagstid, så det blev ett snabbt stopp på McD... Ingen direkt kulinarisk måltid, men blev åtminstonde mätt för stunden.

Idag, i just denna stund sitter jag på tåget igen, det har blivit några resor den här perioden. Nu är jag på väg till SöS för att göra min första mammografi. Betyder det att jag är riktigt vuxen nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar