tisdag 5 februari 2013

En hyllning till bloggen!

Jag har verkligen blivit en riktig sucker på att läsa andras bloggar... Från att i princip aldrig läst några bloggar (förutom mina barns), följer jag nu flera stycken. Alla handlar dom om olika saker, en del vintage, en del nytt mode, en del om livet i allmänhet, andra om foto. Några vänner, men faktiskt oftare människor jag inte känner. På något sätt lär man känna personen ändå, deras favoriter,deras känslor och göranden om dagarna. Dessutom kan man få riktigt bra tips om saker och ting jag själv aldrig kommit på! Som olika web-butiker till exempel, eller inredningspryttlar som är så galet fina att man bara måste ha!! Ibland skrattar jag, ibland gråter jag. En del är såna fantastiska skribenter att jag blir alldeles matt, delar glädje och sorg på gott och ont, andra visar bilder på det mesta.

Tack vare dessa bloggar har jag hittat saker jag vill köpa, eller kanske få i present av någon?? ;)

  1. Bok: Elsa Billgrens Vintage 
  2. Bok: Vintageparty av Emma Sundh, Linda Hansson, Louise Lemming
  3. Kökspryttlar: Leilas General Store
  4. Söta örhängen som man kan använda fast man jobbar!;) 
Jag skulle kunna radda upp ännu mera, men det tar sån plats... Så jag lugnar mig och återkommer med flera listor istället!! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar