tisdag 12 mars 2013

Today

Idag har jag inte gjort så himla mycket, eller egentligen har jag kanske det. Har suttit och skrivit ut mina utförda intervjuer från förra veckan, sen var jag och gjorde två nya... Försökte också ringa ett av bolagen som jag skickat studieförfrågan till, men den personen hade inte ens sett mailet - så nu gäller det att ligga i så att jag får mina 6 intervjuer! Tiden rusar iväg och jag har huuur mycket som helst att göra... Jag har 1,5 vecka på mig att göra en inlämning om "empowerment", en projektplan samt börja analysera mina intervjuer... Utöver det ska jag skriva ut protokollet från dansmötet, följa Emma till intagningsprovet på Kulturama (fast jag får INTE gå in i skolan!), Ronja fyller år på torsdag och det betyder kalas till helgen... Eller, kalas och kalas.... Blir fika med släkten i alla fall. Bizzi, bizzi, bizzi..! nu köör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar