måndag 18 mars 2013

Födelsedagsfika med släkten

Igår, söndag, var det dags för Ronjas födelsedagsfika. Hon hade ju redan tidigare fått en massa saker från oss och från mormor och morfar, men nu när gammel-Greta, faster Maritha med familj och morbror Andreas kom så blev det lite mera. Smink, pengar, krämer... Precis sånt som hon gillar! Skönt att hon blir nöjd... ;) Det är ju inte så att hon fyller stor riktigt än, det får vänta till nästa år... ☻

Bakandet i lördags gick bra, Emma bakade både kanel- och vaniljlängder som blev supergoda. Jag gjorde Cheesecake som serverades med hallon och en toscakaka. Så hade jag köpt drömmar och chokladtoppar.. Orkade inte!! Fika blev det ju ändå, och gott var det! Så det var ju skönt att jag fick träna av mig det värsta sen. Men fy vad mätt jag var!!



Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar