torsdag 14 mars 2013

12 årsdag!

För 12 år sedan, exakt denna tid, 09:42, såg min lilla sparv dagens ljus. Jag kommer ihåg att jag vaknade före 4 på morgonen av att jag kände mig konstig. Sen började det... Jag ringde min mamma för att hon skulle kunna komma och ta hand om Emma som var sisådär 3,5 år.. Mamma hade varit på galej med sina jobbarkompisar på kvällen före, så det var nästan en fyllstyrning hem till oss... Haha. Hon blev inte stoppad av polisen i alla fall!

Taxin vi åkte med var en limousin, tänk det kommer jag ihåg minsann! Jag halvlåg på golvet i bilen mot BB, taxichauffören var nog mer nervös än mig...! Vi var framme vid halvåtta ungefär, så det tog inte så lång tid innan hon gjorde entré...

Emma kom senare på eftermiddagen med mormor och morfar, hon var den som fick välja namnet (hon fick två val - Ida eller Ronja) och valet var glasklart - RONJA och inget annat skulle det vara! :)

♥♥♥♥ Min älskade lilla unge - jag älskar dig från stjärnorna och tillbaka!! ♥♥♥♥








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar