tisdag 19 mars 2013

Less

Just nu är jag så himla trött på allting, känner inte för att plugga, finner ingen inspiration. Skulle skriva en projektplan, men har egentligen inte fått någon instruktion i hur man ska göra.. Jag har aldrig skrivit nåt sånt förut, så jag vet knappt var jag ska leta ens. Om man åtminstone hade fått nån form av exempeltext så kunde det kanske ha hjälpt nåt!

Till råga på allt så snöade det rejält i natt också, så när jag tittade ut genom fönstret var allting vitt igen. Ingen vår i sikte alltså. :( Blåste som f-n på vovvepromisen och jag frös som en tok. Hemma igen blev det en stor kopp kaffe sittandes under tjockfilten i soffan... Fram med datorn och försökte få till nån projektplan. Har lämnat in den nu ikväll, får väl se hur det går, kan ju inte bli mer än underkänd och måste göra om den... Lääängtar tills jag är klar i skolan! Nu är jag riktig trött på det här!!


Just nu skulle jag mycket hellre sitta i min syhörna och hitta på en massa roliga saker. Som en fin blommig väska? Eller en massa fina klänningar i 50-talsstil? Tycker till och med mönsterbilderna på gamla mönster är supervackra! Lite mer klass på dom på nåt vis... Har massor med tyg till neccessärer men har inte haft tid att sitta med dom heller. Gjorde ju en underkjol i helgen och för några veckor sedan sydde jag om en klänning jag gjorde i somras. Den blev lite för stor och oformlig, så jag gjorde om den helt och hållet. Fortfarande lite 50-talsstil, men lite bättre passform. ;) Nä, jag fortsätter drömma, nån gång ska jag få sitta och bara vara...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar