torsdag 7 mars 2013

The sun is shining!

Tog med mig kameran på vovvepromisen på morgonen, solen skiner från klarblå himmel och jag tänkte passa på att förhoppningsvis få till några fina bilder på vovven eller naturen... ;) Det är inte alltid så himla lätt att få till det, oftast sitter han inte still, eller så är batterierna slut i telefonen, eller så blir det helt enkelt inte några bra bilder med telefonen - hur bra kamera det än är i den... En riktig kamera tar i alla fall bäst bilder! Så det så!

Appropå bilder så fick Emma bra respons för sina bilder igår på gymnasiet, läraren tyckte hon var duktig som fick till ett sånt djup i bilderna, då blir man stolt som mamma!! ♥♥ Vill du se några av hennes bilder så kolla här!


Nån gång ibland vill jag själv vara med på bild, det händer inte så himla ofta, men när jag tittar igenom bilder är jag sällan med, och jag funderar ibland på om jag var med överhuvudtaget?!? Kan bero på att jag oftast står bakom kameran och alltid har gjort det också... Så idag använde jag mig av självutlösaren, Dallas tyckte det var kul, för jag laddade kameran, sprang och skulle försöka sätta oss på ett bra sätt... Inte alltid vi lyckades så det blev ett par vändor fram och tillbaka... Hahaha! Han undrade nog vad jag höll på med... 






Kan detta vara Skogs-Mulles hus kanske?? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar