söndag 24 mars 2013

Luleådags

Då var det dags igen. Näst sista vändan till Luleå - förmodligen för alltid... Hur konstigt känns inte det??? I tre år har jag åkt upp med jämna mellanrum, och snart är det bara slut... Fast fy vad skönt det ska bli med ledig tid när jag faktiskt är ledig!  I morgon bitti åker jag, tåget från Nynäs går 6.28. Svåraste varje gång är att packa, jag menar - hur kallt är det på en skala?

Ronja och hennes kompis Ellen var i Haninge idag. Anton Ewald från Mello skulle dit för att sjunga en låt och signera affischer eller når. Tjejerna hade stått framför scenen i 2,5 timme och väntat innan han dök upp. Tydligen var det sjukt mycket folk (läs tjejer) där och trängdes, men dom hade visst sett ganska bra ändå. ;)

Själv har jag packat, plockat undan min tvätt och slutligen tränat, nu ska jag ta och skriva ut de papper jag måste ta med mig i morgon, sen blir det nog dags att sova om jag ska orka upp....

Förresten satt jag och funderade på vad man ska hitta på i sommar. Tjejerna är så stora att det verkligen krävs något som dom verkligen vill göra, därför kollade jag artistutbudet på Grönans scen till sommaren. Inget som lockade jättemycket just nu tyvärr. Allsången har inte spikat sina artister än, och Sommarkrysset vet jag inte om det blir något? Behöver nog leta lite till. Någon som har nåt tips?

See ya'll in Luleå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar