torsdag 28 mars 2013

Jag hade tänkt...

Faktiskt - jag lååååvar! Jag hade tänkt göra en hel massa idag:

  • jag skulle skriva klart min sista intervju till uppsatsen, 
  • jag skulle börja analysera den, 
  • jag skulle läsa på klasskompisens projektplan som jag ska opponera på i nästa vecka, 
  • jag skulle gått en långpromenad, 
  • jag skulle varit ut och sprungit, 
  • jag skulle leta fler låtar till nytt skivstångspass
Vad har jag gjort då? Jo, jag vaknade med sjuhelvetes huvudvärk. Försökte mig på att äta lite frukost men det gick sådär. La mej på soffan för att försöka sova bort eländet på nåt annat ställe än i sängen, eftersom huvudvärken oftast kommer från nacken kan det hjälpa att byta sovplats. Om jag har tur.
Det hade jag inte idag. :(

Efter att ha slumrat någon timme eller två letade jag vilt efter migränmedicin, var inte ens säker på att jag hade någon, men jag hittade en till slut! Yey! Så då fick jag på mig kläderna och kom äntligen ut på en promenad med vovven. Det är tur att han inte har superbråttom ut på morgonen i alla fall. Han känner nog på sig när matte inte mår bra... 

Hemma igen var jag tvungen att äta, det blev ju inte mycket till frukost nej, så tiden den gick. Inte mycket av det jag hade tänkt har jag faktiskt gjort. Jag har i alla fall läst projektplanen, alltid nåt! Och springa, det finns ju fortfarande tid kvar idag... Det är ju ljust länge numer! :) Men nu ska jag börja med middag. Hemmagjord pizza beställde barnen, så då får det bli det då. 

Happy Easter!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar