lördag 30 mars 2013

Sen kväll hos mig

Har precis kollat på en film, började kolla tillsammans med tjejerna, men en efter en gick dom och la sig, trötta flickor såhär på påskaftonskvällen... :)

Vi hade middagsgäster, det var svärfar, svägerska o svåger, sambons mormor och mina föräldrar, riktig familjemiddag även om några av tjejernas kusiner saknades just idag. Det serverades sill och potäter, köttbullar och prinskorvar, medvurstar, leverpastejer och skinka. Kort sagt - varje vegetarians mardröm! ;) Men gott var det, och mätta blev vi!! Men inte värre än att vi fick i oss lite smulpaj med jordgubbar och rabarber. Tänk att i efterrättsmagen finns det alltid plats...

Hade på mig min omsydda klänning idag, trivs himla bra i den nu! Förut var den lite stor och åbäkig, men nu har jag faktiskt lärt mig hur jag ska få till det så det passar mig! Så vi får se hur många varianter av 50-tals inspirerade klänningar det kommer bli framöver...

Hade inte tyllunderkjolen på så jag fick inte riktigt fluff i kjolen bara :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar