lördag 16 mars 2013

Äggröra till lunch?

Var och handlade en massa idag på förmiddan, hade ju födelsedag i huset i veckan så släkten kommer o fikar i morgon. Sagt och gjort, jag skrev en lååång lista, det var till bakning och middag och frukostar... Ni vet ju hur man gör.

När jag kom hem skulle jag lyfta ur påsarna ur bilen och den ena papperspåsen går sönder....

KRASH!!!

Såklart var det enda som ramlade ur äggpaketet... GAH!!  En del gick sönder direkt, andra rullade glatt nerför backen innan dom gick sönder... Man kan inte annat än skratta åt eländet, men just då kom det en helt annan ordklass ur munnen på mej..!

Några ägg lyckades jag rädda, så jag kan baka ändå ;).

Men jag kan bjuda på äggröra till lunch, bara solen skiner i backen så blir det tillagat också!!! HAHAHA!!

3 kommentarer:

  1. Så jäkla typiskt! Det där med kassarna känner jag igen.....blir galen! Packar vi för tungt tro eller är det bara dålig kvalité?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera