måndag 31 december 2012

Sen kväll eller tidig morgon?

Dagen före nyårsafton. Näst sista dagen på 2012 har gått. Det är nu det är dags att ta tag i sitt liv, sina åtaganden, sin kropp och själ. Det är nu jag ska ge allt sista tiden i skolan. Det är nu allt ska vara perfekt! Eller??


image



Kanske förväntningarna är för höga på oss alla? Vi ska göra allt rätt. Vi ska rädda världen! Helst ensam..:-) Dessutom ska vi ha det fantastiskt roligt och underbart under tiden, vi ska vara smala och snygga, med perfekta naglar, en glittrig klänning, ett vitt leende och långt svallande hår.... Ellervänta nu... Det kanske var i annonsen för ansökningar till dokusåpan på TV...


image



I vilket fall som helst. Min näst-sista-2012-dag innehöll en lång sovmorgon, handla till nyårsmiddagen, ett träningspass, bio och sen TV. Baspasset körde jag förstås på Friskis. Idag var det "genrep" av kommande vårpass, men jag kände jag ville testa det först, för attse om jag behöver ändra nåt eller inte. Det brukar alltid vara nån låt som blir för hög volym på, nån som blir för låg, och nån rörelse som inte passar när man väl kommer in i hallen och ser motionärerna kämpa med något


image



jag funderat på... En del rörelser fixar jag men inte alla andra... Eller så går det för fort! Men jag bad om kommentarer efteråt och jag fick 5 av 5 av trogna medlemmar! Härligt!!

Snabb dusch och ombyte för at sen åka på bio. Vi såg The Hobbit, men jag kan inte säga att jag blev imponerad. Satt faktiskt och gäspade... Tyckte det var en massa springande och slagsmål. Storyn försvann liksom! Dessutom var det inget nytt jämfört med de andra filmerna som jag faktiskt tyckte var jättebra, det blev ju bara samma, samma....

Nä, nya tag, nyårsafton. Ett rent blad, ingen vet vad som väntar, bara att åka med och se vad som händer! :-) Tjohooo!!


image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar