fredag 7 december 2012

En tyngd på mina axlar

Just nu känner jag att jag har fruktansvärt mycket att göra. Svårt att säga ifrån när vänner och familj vill att jag gör något åt dem, det kan vara allt från klippningar, fix av frisyr till något, hjälp med det ena eller det andra. Utöver det har jag millioner stora inlämningsuppgifter i skolan, examinationer, litteraturövesikter, letande och läsande av artiklar för att kunna lämna in ett PM inför nästa kurs som är det sista stora examensarbetet som bestämmer om jag blir examinarad och legitimerad arbetsterapeut... Så tillkommer min Friskisträning två dar i veckan, fix och trix med nytt pass - vilket måste göras, men var ska jag hitta tiden att träna in nya passet? För att inte tala om tiden det tar att hjälpa barnen med läxor och fritidsaktiviteter, det är dans för Ronja och gymnasiebesök för Emma. Jag vill ju ha koll på det mesta, måste ha koll på allt! Vill vrida runt klockan och få ytteligare några timmar på dygnet,eller kanske spola fram tiden lite... Hur gör man?

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar