torsdag 27 december 2012

Snabbspola dagen!

Idag har det varit en sån där dag. En sån dag man inte vill ha. Då allt går fel, man inte hittar det man ska ha och använda, inget fungerar, allt är trasigt... Lagom stressad, massor av måsten. Ont i nacken och ryggen. Sovit dåligt. Kort sagt en skitdag! Skulle träna på nya jympapasset, måste bränna ny skiva. Hittar inte musikfilen i datorn!! Panik! Letar febrilt, hittar till slut den första skivan jag gjorde, så kunde jag kopiera den och lägga in de nya låtarna jag ville ha. Problemet då var att vissa övergångar var överlappade med de gamla låtarna... Suck... Och Spotify hade slutat sälja downloads, så jag hade världens problem att hitta de låtar jag ville ha!
image



Sen var blocket borta med alla de rörelser jag satte för flera veckor sedan men inte repat in... Sprang runt som en galning och letade överallt, typ vände huset uppochner innan jag till slut hittade det i en väska långt inne i skåpet :-/ Hur jag lyckats gömms det där vet jag inte... Fick till slut ordning på musiken, rensade undan övernattningsmadrasserna ur "mellanrummet" och började jympa. Undrar hur detta kommer att gå... Har till på söndag på mig att lära mig passet, då är det skarpt läge...

Förutom det har jag en massa saker som ska göras i skolan. Läsa en massa artiklar, jag har börjat men känner inte att tiden riktigt räcker till! Det kan inte vara meningen att man ska behöva ta alla helgdagar också till plugg förutom vardagarna. Det är ju inte så mycket vardagar under denna jul. Könns inte riktigt ok faktiskt! Jag vet att det är en högskoleutbildning och att det är mycket som ska göras, men jag har svårt att hinna med! Känner att jag börjar ta slut psykiskt, började nästan gråta idag när jag inte hittade allt jag skulle ha... Hjärtat slår normalt men det snurrar nästan i huvudet emellanåt. Vet att jag borde ta det lugnt men vet inte hur jag ska lyckas. Å så har vi alla som villha hjälp på andra sätt. Snälla Madde, kan du göra det? Vill du fika? Vill du hjälpa mig? Varför hör du aldrig av dig? Du ringer inte tillbaka! HUR OCH NÄR SKA JAG HINNA??

Jag vet att detta blev ett klagoinlägg, men det är hur jag känner just nu... Till råga på allt mårjag illa för att jag har ätit för mycket, både mat och godis... Imorgon måste jag skärpa mig. Inget mera godis!! Madde, din fetknopp, nu räcker det!

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar