måndag 10 december 2012

Seminardags!

Tiden bara går och jag känner att jag inte riktigt hinne med! Idag var detdags för ytterligare ett seminar i skolan. Den här gången var det inte så farligt alls, men det ska ju göras. Kände att jag hade relativt god koll för en gångs skull! ;-) Däremot nästa lektioin var det värre... Vi skulle ha handledning inför inlämnandet av vårat PM (slags intro om den stora C-uppsatsen vi ska göra nästa temin...), men vi har inte riktigt hunnit med att börja än.. Så det fanns inte mycket att säga, blev mest förhalning av tid. Några hade ju frågor och det ärju skönt att lyssna lite på dom andra också. Inte bara jag som känne mig lost! Tappad bakom en vagn?!?

image

Fick lite längre lunch tack vare att flera inte hade kommit nån vart. Får passa på att läsa in mej till eftermiddagen då vi ska försöka få ihop nästa arbete. Önskar jag var färdig nu! Känner att våra studiehandledningar gör mig mer förvirrad än jag egentligen borde vara. Så jag får hoppas att min studiekamrat fattar mer än jag så kanske det blir fart på oss! Haha! Nu ska jag ut i snön med Dallas innan jag fortsätter, funderar på var plogbilarna tagit vägen??

1 kommentar: