torsdag 27 december 2012

Bättre och bättre

Idag har jag varit på Friskis och kört igenom mitt pass, det kändes helt ok, har några smärre förändringar som måste till, men annars känns det bra. Får nog lov att använda mig av papper i mitten för första gången nånsin, men jag tror helt enkelt inte jag kommer hinna få till passet annars! Men C'est la vie! Tror inte någon bryr sig sådär jättemycket! Haha!

I vilket fall känns det mycket bättre idag, är på lite bättre humör efter träning, och fått vara ute en stund. Även om man tar vovvepromisar så är det inte samma sak som att komma hemifrån ordentligt - och då menar jag inte bara till affären fram och tillbaka. Nu passade jag på att kolla utbudet på Lindex och på Jysk också! Har ju faktiskt lite födelsedagspengar som "skräpar" i fickan... ;-)



Nu ska jag ta tag i lite plugg innan middagslagning. Idag blir det hemmagjord pizza på resterna av julskinkan och julosten... Man ska ju ta tillvara det som finns... Fast jag tänker inte lägga sill på pizzan..Hahaha!!


Vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar