tisdag 18 mars 2014

Kyligt

Såklart kom det mer snö, det är ju trots allt bara mars ännu. Förra året vid den här tiden hade det inte ens börjat töa. Det var i och för sig betydligt kallare och mer snö från början, men ändå! Trots snö och kyla så skiner solen och det ör så skönt, och man känner äntligen att det finns ett hopp om sommar och sol så småningom!

Igår började min nya utmaning - jag ska köra 15 minuters träning varje dag i fem veckor... Hur ska jag orka?!? Började som sagt igår, och jag fick med mig sex av mina jobbarkompisar i detta galenskap, så kan vi ju säga att vi alla är tävlingsmänniskor.... Hrm, det kan sluta hur som helst. Man får poäng för träning man gör, dels alla förbestämda övningar, men också all träning man gör utöver detta. Så jag fick några extrapoäng eftersom jag hade dansträning igår. Yey! Mera träning ikväll, men först ska jag hålla en HLR-kurs på Friskis, sen kööör jag!

Bjuder idag på min nuvarande favvoreklam.. :-P

https://www.youtube.com/watch?v=zPPlNXEZunE&feature=youtube_gdata_player

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul med utmaningar!? Själv har jag fullt upp med mina 20 mil....puh! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nån utmaning måste man ju ha! ;-) 20 mil...? Det är ju som om jag skulle gå tur och retur till dig! ;-) Lycka till själv!

      Radera
  2. Ja, det är bara att börja gå till mig! Jag kan skjutsa hem dej sen...haha!

    SvaraRadera