söndag 9 mars 2014

Fulhelg

Ja, faktiskt! En riktig fulhelg! Det började i fredags när vi skulle busa lite med en Friskiskollega som ska flytta. Vi var ett gäng ledare som klädde ut oss till honom med glasögon, snusnäsduk runt huvudet och mick... Sen var det dags för ett kombinerat skivstång/step-pass. Det var ett tag sen som jag körde skivstång och det blev ordentligt jobbigt. Vi impade lite extra på en del när vi lassade på fullt på stängerna - det var bara det att några av våra vikter var gjorda av frigolit... Hahahah! Alltid retade det någon! ;)

Extra snygga! ;) Helené och jag...
Hela gänget efter passet! 
Efter passet drog vi alla ner till Flötet, en restaurang nere i hamnen där vi hade förbeställt mat och dryck. Vi var med i kvällens Quiz, vi delade upp oss i fyra lag och ett av "våra" lag kom faktiskt tvåa! Så dom fick en flaska bubbel :) Mycket skratt hela kvällen, kl 02:06 skickade jag sms till mina vänner om att jag var hemma...

Lördagen var lugn, var ute och gick en sväng, köpte med mig några semlor och gick hem till mina föräldrar och fikade i finvädret - det var ju äntligen sol!! Gick sen hem och städade lite, läste en bok och hade balkongdörren öppen så jag kunde lyssna på de vårglada fåglarna! Lite senare mötte jag upp Malin, vi tog oss till Bar'n'burger och käkade lite innan vi gick hem till mig och kollade in Mellofinalen. Tycker det är skittrist med ballader i finalen, men okej då - den var ju inte sämst i alla fall! Är glad över att Anton Ewald inte kom så högt, hahah! Killen med jätteego och ingen sångröst! :p

Idag, söndag har också varit en härlig dag, men jag har faktiskt varit inne nästan hela dagen, har bara legat och läst. Nu har jag läst ut Nyckeln och den var jättespännande! Gick ut på balkongen i solnedgången och det var fantastiskt vackert! Härligt! Nu är det verkligen vår! I löööv it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar