lördag 22 juni 2013

Midsommar

Kurar ihop mig i bäddsoffan hos Yvonne och känner mig rätt nöjd med min midsommar trots allt. Har träffat kusiner och morbröder/mostrar och kusinbarn som jag inte sett på år och dar! Superkul! Gårdagen innehöll flams, skratt, allvar, mat, dryck, brännboll, vovvepromenader, mera prat, mera mat, kubb och dessvärre slutligen migrän... Fick skjuts "hem" och lyckades somna. Vaknade upp - fortfarande migrän... :-/ Fick tag på Ewa som gjorde en snabb utryckning med lite migränmedicin som helt klart räddade min dag!!

Gick sen ner till Ådö för att hämta bilen, tacka för gårdagen och hinna lova att det inte skulle dröja lika länge till nästa gång vi skulle ses! Det är ju så kul när det äntligen blir av. Men det blir snart en jämn födelsedag så då kommer det bli lite party igen :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar