söndag 16 juni 2013

Vatten under broar del 2

På tisdagen i Luleå hände det inte speciellt mycket. Jag satt med på ett seminar för de andra i vår grupp innan jag åkte tillbaka till vårt hotell alldeles ensam eftersom Ingela och Ida hade sitt opponentskap under förmiddagen och sen skulle ändra lite i sitt arbete. Jag gick runt på stan och kollade i affärer, provade skor, käkade lunch och njöt av att bara få vara utan tankar på en massa måste-plugg! Blev så himla trött så jag gick tillbaka till hotellet och satte på TVn. Somnade tydligen för jag vaknade sisådär tre timmar senare... Oops! Fick sen ett SMS från Ingela om att de också klarat godkänt på uppsatsen! Yey!! Så jag var ju tvungen att gratta dom lite ;) Överraskade genom att lägga en liten present på deras sängar till de skulle komma tillbaka!


Var ute på restaurang och käkade middag denna kväll med, idag blev det thai på favvostället Baan Thai! Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar