söndag 2 juni 2013

Tankar

Imorgon åker jag upp till Luleå. Förmodligen blir det sista gången någonsin! Känns lite konstigt faktiskt... Har ju suttit och åkt dit med jämna mellanrum i tre år nu och plötsligt så är det över liksom.
I morgon ska vi opponera på våra kamraters uppsats, sen ska några göra detsamma på vår. Det är ju bara att hoppas det kommer gå bra! Jag är nöjd med vår uppsats och det känns svårt att någon kommer sitta och kritisera det! Även om vi ska vara konstruktiva i vår kritik är det ändå jobbigt. Det betyder ju att det är nåt som inte är helt bra.
Jaja, jag ska inte måla fan på väggen ännu, examinatorn har i alla fall sista ordet!

I morgon kväll ska jag tillsammans med flera kursare springa Vårruset som bara råkar vara i Luleå just denna vecka! Vilken (o)tur! ;-) Är egentligen inte en löpare men jag springer väl så långt jag orkar, så får jag väl gå resten. Det lär bli en bit... ;-)

Lovar meddela hur det går - med allt!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar