söndag 28 april 2013

Knytis

Igår kväll var jag bjuden hem till Vera på tjejkväll, knytis-stajl. Det är ju så smidigt att alla tar med sig något att äta så får man smaka på en hel massa och får massor av nya idéer. Jag tog med krustader med skagenröra och så gjorde jag cocktailtomater med pesto och ost i, den idén tackar jag Marie och Maria för. Senast jag var på knytis hade vi ju jamis-party och Mellokväll, och då stod dessa delikatesser på bordet! Annat som dök upp på bordet igår var köttfärspaj, laxrullar, vitlöksbröd, oststicks med tzatziki och pastasallad. Till efterrätt fick vi en supergod cheesecake gjord med digestivebotten, hårt vispad vaniljvisp och dajm... Till detta kunde man också lägga på en massa hallon - MUMS!!

Trots att det var tjejkväll fanns ju en kille med, en liten gubbe vid namn Wiggo. Han kan inte låta bli att gosa med brudarna närhelst han har en chans... ;)






3 kommentarer: