tisdag 16 april 2013

Taskig uppdatering

I'm so sorry! Har inget att skylla på förutom lathet... Fast det händer massor hela dagarna så är det onget jag kan skriva om. Gör fortfarande praktik, halva tiden har redan gått, helt galet! Tyckte nyss jag började... :O

Vad har jag gjort mera då? Jo i helgen skulle jag och Ronja sälja fika på dansskolan,  så fredagskvällen gick åt till att baka. Marängtårta, rulltårta, kokostoppar och brysselkex. Yummie! Trots mitt godisförbud var jag tvungen att smaka lite... Det var precis lika gott som det såg ut!! Sen var det tur att jag tränade både söndag och måndag. Nu har jag träningsvärk. Fast det är rätt skönt ändå!  Det känns ju som man gjort nåt iallafall!  :) Snart är det dags igen,  trots att jag haft ont i en höft tänkte jag ta mig ut o springa - jag måste få upp kondisen så pass att jag fixar vårruset!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar