torsdag 4 juli 2013

Vissa dagar...

Ibland känns livet extra tufft. Av förklarliga skäl kanske.? Jo, det vet jag att det är. Just nu känner jag mig trött och seg och lite småledsen. Jag vet att det går över, men just nu i denna stund är det tungt. Jag känner mig fet och ful, inga kläder passar och jag ska åka iväg i morgon. Ska ju på partyresa till Gotland! Ändå känns det inte alls så lockande som det borde göra. Jag vet ju att det kommer bli superroligt, men livet är inte riktigt i balans just nu, har massor jag behöver göra och är orolig för min framtid. Hur kommer det gå? Klarar jag mig?

Klart jag klarar mig!! 

Jag VET att det kommer gå bra. Jag måste bara få klaga av mig ibland, jag lovar det blir roligare nån annan gång. Typ i helgen kanske?!? ;) Vi ses mina vänner! Nu rycker jag upp mig och tar dagen som den kommer.

Tjillevippen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar