söndag 14 juli 2013

Sommarhelg

Än en gång är jag på landet hos min moster.  Just nu är det mulet och nästan lite småkyligt, 18º till skillnad från gårdagens 28º... Verkligen jättekallt... Men vi sitter på verandan under tak och lyssnar på fåglarnas kvitter och vinden i asparnas kronor. Härligt!!

Igår var jag på Muskö och i egenskap av friskis-ledare körde jag o min ledarkollega Yvonne uppvärmning för de som skulle springa 5, 7,5 och 10 km. Två av våra andra kollegor, Linda och Jenny körde uppvärmning för knattarna och juniorerna. Det var supervarmt men kul! Något osäkert och gungigt att stå på ett flak bara... ;-)

En lång bilfärd till landet och ett härligt dopp i Mälaren innan god grillad middag följt av massa prat fick avsluta dagen.

Tjillevippen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar