fredag 5 juli 2013

Gotland

Nu är vi på plats på Gotland, lite utanför Visby. Närmare bestämt Gustavsviks semesterby. Sju tjejer är vi, ska bli riktigt kul att härja runt här utan att behöva tänka på nån annan än mig själv. Det är jag och bara jag som behöver stå till svars för det jag gör, haha!

Idag träffade jag Rickard. Vi skrev ju den eminenta stipendiebelönade uppsatsen ihop. Han var tyvärr inte med i Luleå på sista inneveckan eftesom han precis fått en liten bebis, men nu fick jag träffa fina frun Martina och fantastiskt söta lilla sonen Ludvig! Jag fick också gosa bebis... Mmmmm så mysigt!! Fast lika skönt är det att lämna tillbaka bebis igen - känner helt klart att jag gjort mitt på den fronten!! ;-)

Nu har vi suttit på vår veranda en stund, ska ta en liten tupplur så vi orkar med kvällen. Det var nån som sa att jag inte är 18 längre... När hände det?!? Skyller mera på att vi var uppe tidigt... Fan, min väckarklocka ringde ju 4.45!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar