onsdag 10 augusti 2016

Före / Efter

Tänkte jag skulle försöka visa hur mycket vi faktiskt gjorde i Hå under den här första tiden. Tyvärr har jag inte riktigt fått till tillräckligt med bilder trots att jag tycker jag sprungit runt och fotat massor... Men tydligen på helt fel saker, haha! I vilket fall så kan man ändå se att vi gjort mycket och det är verkligen kul att se hur mycket.

Detta är fotat  när vi var på visning, då var ändå inte gräset såå högt... 

Gräset klippt, trädgårdsplattorna rensade och synliga!

Viss skillnad va? Det finns fler bilder, vänta lite bara... 


Gräset var ju lårhögt när vi kom och började jobba. Det var fullt med broms som hade oss som världens största smörgåsbord, de tuggade och mumsade på färskt Stockholmskött... Men ju mer gräs som försvann, ju färre broms fanns kvar, en mycket trevlig bieffekt! Tror det fanns andra djur i gräsdjungeln också, små möss, paddor såg vi ett par stycken och vi har också hittat nåt lite större hål i gräsmattan. Skulle kunna tro det är sork eller nåt... Dom har ju fått leva lugnt i Hå under en lång tid, och sen kom vi som värsta dundermaskinen - hoppas de drog dit pepparn växer... ;) Några myrbon finns ju också såklart, det kommer man inte ifrån. Men å andra sidan får man vara glad för myror, för då brukar det inte finnas orm... Och det mina vänner, är det absolut värsta jag vet. Så jag föredrar myror!

Och såna här kvällar... Kan man ha det bättre? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar