tisdag 1 april 2014

Trött tisdag

Gårdagen tillbringades i sängen med en sjujäkla migrän. Visste att jag hade medicin på jobbet men kunde inte ens ta mig dit! Helt galet, det anfallet var nog det värsta på länge... Lyckades få tag i bästa mams som drog till apoteket och köpte lite mirakel åt mig... Framåt tretiden på eftemiddagen började jag alltså bli människa igen...

Senare på kvällen var jag och dansade, dansen börjar nääästan sitta nu! ;-) Har bara tagit x antal timmars träning... Ibland är man nästan mer än trögfattad... Idag har jag jobbat på, lite "hung-over" men inte värre än vanligt, haha..! Var kvar sent på jobbet, hamnade sen hos Malin på en kaffe och en massa prat som vi inte hunnit med på ett tag. Nu hemma igen och har precis kört mina 15 minutrar... Å klockan är 22.51... Lite sent kanske, men har man gett sig in i leken får man leken tåla! Det har man ju hört sen barnsben! ;-) Nu ska jag sova, känns helt ok att vara ledig imorgon... See ya!

Förresten! Såg just sämsta aprilskämtet på TV4 Nyheterna! De gjorde ett repotage på ICA om att deras självscanningsapparater skulle låta olika om man köpte nyttig/onyttig mat! En glad truddelutt för det nyttiga och ett bröööl för onyttigt... Yeah, as if....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar