måndag 10 februari 2014

X-ning

En härlig helg tog slut alldeles för fort pch nu finns bara trött kvar... Vi var extremt tidiga på plats för våra utlovade drinkbiljetter - 40 min innan ens terminalen öppnade.... Vad gör man inte för ett glas gratis vin?? ;)
Väl på färjan blev det en räkmacka med tillhörande dricka (nästan obligatorisk på kryssning va??) Följt av piff i hytten tills taxfree öppnade.  Sen sittning på buffén resulterade i mätta magar både av mat o vin...
Dansade till 3, somnade som en klubbad halv4... Malin pratade tydligen med mig men jag somnade visst ifrån det, haha!
Mera dans på hemvägen, en utflippad tågresa hem, en middag hos mina päron, mellofest, en halv qx-gala... sen orkade jag inte mer.
Söndagslunch med vänner, en promenad i trist väder, sen fick jag hem mina tjejer och ordningen är återställd!! ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar