söndag 16 februari 2014

Galakväll, en galen sådan?

Pust, phiuuu, mnååh!! En kul kväll fick vi igår. En galen galakväll kallades spektaklet men galen tyckte jag inte den var... Det var Företagarna i Nynäs som bjöd in till fest, där det skulle bli prisutdelning och utmärkelser i olika kategorier. Jag var där tillsammans med mina arbetskollegor på Nynäs Rehab Center som var nominerade i klassen Årets Nyföretagare. Andra nomineringar var kulturbefrämjare, turistbefrämjare, medarbetare och företag. Tror jag fick med alla nu??

I vilket fall samlades vi alla hemma hos närmst boende förstås, det är ju skönt att slippa gå så långt! ;) Först piffade jag chiefens hår...


Sen gick vi vidare till Utsikten Meetings där festen var. En stunds mingel med champagne i glaset, pratade med flera gamla vänner som jag inte pratat med på länge! :) Kul!! 

Tyvärr var det inte bordsplacering eller reserverat bord för oss som kom tillsammans så vi skickade in några snabba som kunde roffa åt sig ett bord stort nog för oss. På hörnan kunde två pratglada tjejer från Körunda golfhotell sitta. 
Innan det var dags att få lite mat så annonserades vinnaren av årets nyföretagarpris.... Stoor spänning vid vårt bord - och plötsligt så var våra ägares glada ansikten uppe på storskärm!! Vi vann!!! Yey!!! 
Idel glada ansikten hos oss! Och kvällen var ju inte slut med det... De andra vinnarna fick ju också sin beskärda del av kakan - mindre intressant för oss bara, hahaha!! 
Kaffe och mera mingel medan borden dukades undan och man gjorde plats för gästerna att dansa till Hallabalou band. Bara 80-talscovers! Dansade i mina lånade heels hela kvällen, bytte sen till uteskorna (japp, det hade jag med mig - det är ju asjobbigt att gå hem i heels!!) och vandrade hem i natten. En galakväll till ända, om den var galen också? Jag är inte riktigt säker på det... 
Tack i alla fall för en rolig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar