tisdag 14 maj 2013

Fullt ös - medvetslös...

Har dåligt med tid för blogginlägg dessa dagar. Sitter och skriver för fullt på min C-uppsats hela dagarna, det tar tid, det är motigt, men det går sakta och säkert framåt! Känner viss stress med tanke på att vårt arbete ska vara klart och inlämnat senast den 27 maj (13 dagar kvar!!!) men min skrivarkollega ska bli pappa med beräknat förlossningsdatum 22 maj...!! Kan med andra ord bli precis när som helst! Så vi skriver på med en rackarns fart och hoppas på att vi hinner så gott som klart innan bebbe tänker komma ut!

Därav mycket dålig uppdatering för tillfället - jag lovar återkomma då och då när jag känner att jag har några minuter över. Nåt kort inlägg borde man ju hinna med... Kan man instagramma kan man blogga!! Hihihi!!

Vi ses! Tjingeling!

Analys av intervjuer... ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar