måndag 17 april 2017

Dags för hemfärd

Ja, tyvärr... Nu har hela helgen gått, idag är det annandag påsk och det är dags att packa ihop allt och fara hemåt igen. Vi har haft det skönt, vi har krattat och planterat, vi har tagit korta promenader, vi har bakat och vi har slappat. Vi har sett några filmer, ätit gott och bara fått vara utan krav. Så himla skönt. Vädret har bjudit på sol som snö, precis som April gör. Det har varit kallt om nätterna men helt ok i solen utanför farstun. Nu sista natten var det riktigt kallt, termometern stannade på -9,6 grader som värst... Och då sover vi i en oisolerad stuga, tur jag tog en extra yllefilt med mig - har inte frusit ett dugg! (Så länge jag höll mig under täckena vill säga... 😉)

Jag har egentligen inte så mycket mer att skriva just nu, låter lite mobilbilder tala för mig istället... Ha det bra, tills vi hörs igen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar