onsdag 8 februari 2017

Mera förvirring

Inte nog med att jag flyttat och har kaos i mitt hemmaliv, såklart jag måste göra ännu mer och passa på att byta jobb också. Efter två dagar på nya jobbet kan jag konstatera att jag inte vet ett dugg mer än den morgon jag kom dit från första början. Just nu känns det som om jag inte alls har en aning om vad jag ska göra och var jag kan hitta information. Introduktionen har inte varit den bästa om man säger så. Tyvärr. Än så länge kommer jag inte ens in i de system jag ska använda och det verkar som om det bara finns en enda stackars person på hela huset som kan hjälpa mig. Och hon är sjuk. Bra va?

Annars så verkar ju kollegorna mycket trevliga och jag tror säkert det är en trivsam arbetsplats när det blir som det ska vara och jag faktiskt vet någonting.. Just nu känns det som om jag bara går omkring och får en massa onyttig info jag inte kan använda utan bara försöka lägga på hög. Vill ju veta när jag ska försöka sortera det...

Nog klagat. Det här kommer bli bra. Jag vet att jag tänker lägga min näsa i blöt när nästa person ska börja på jobbet i alla fall. Den personen kommer få en bättre intro än vad jag har fått - det lovar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar