torsdag 28 maj 2015

Svårt att bestämma mig

Har suttit och kollat mycket i min blogg, hur jag ska göra den, hur den ska se ut. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag vill ha den, så jag fortsätter prova mig fram. Det får bli lite rörigt, men det tror jag ni fixar, spelar nog ingen roll egentligen...

Försöker bli av med lite flextid på jobbet - det går sådär skulle jag vilja säga, inte lätt alls! Varje dag tänker jag mig att jag ska gå en timme tidigare, om jag hunnit skriva klart förstås. Men varje dag blir det ju att jag sitter och skriver länge, och nån ringer, eller så vill nån prata, eller så behöver jag ringa nån.. Hopplöst. I morgon är det fredag, sista jobbfredagen i månaden vilket betyder att jag måste göra klart och registrera allt jag gjort under maj. Lär inte komma ifrån tidigare i morgon heller... Suck...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar